» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی برگزار می‌شود

 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی از طریق ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، در توافق با بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،‌‌ جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی را در قالب چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال 1395 برگزار می‌کند.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اهتمام به ترویج فرهنگ غنی معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ترویج کتاب و کتاب‌‌خوانی در میان آحاد مردم ایران اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی از طریق ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، در توافق با بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،‌‌ جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی را در قالب چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال 1395 برگزار می‌کند.

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و کریم اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) با هدف ترویج بیش از پیش فرهنگ، سیره و معارف رضوی در دهه کرامت برگزار می‌شود که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دوره (سال 1395)، مسئولیت برگزاری جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی را بر عهده دارد.

گفتنی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با در اختیار داشتن شبکه ارتباطی وسیع کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و اعضای فعال کتابخانه‌ها، بستری مناسب برای برگزاری این جشنواره ملی کتابخوانی در سال آینده ایجاد خواهد کرد.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 | 8:16 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.